Kursusbeskrivelse
Oplever du, at kunden mister interessen eller ikke forstår, hvorfor produktet har værdi for dem?
Mange sælgere har en tendens til at tale meget om produktets egenskaber og udseende – og det er ikke dét, som kunden køber. Alle kunder er forskellige og har brug for at vide, hvad produktet gør for netop dem, ellers ender vi ikke med et salg.
I løbet af kurset lærer du at præsentere dit produkt ud fra den ekstremt populære EFU-model. Du bliver klædt på til at bruge modellens tre trin, som sikrer, at du har fokus på dét, som er relevant og giver den enkelte kunde mest mulig værdi. På den måde mister du aldrig kundens interesse, og du øger sandsynligheden for salg.
Efter dette kursus vil du kunne bruge de tre trin i EFU-modellen til at præsentere dit produkt, så det matcher den enkelte kunde. Du vil nemt og ubesværet kunne ændre dit pitch fra kunde til kunde og derved optimere din hit rate.
Kurset har en værdi af 3.999 kr.
>>Klik her <<
Og prøv det gratis, ved at skrive dig op til en gratis testperiode