Kursusbeskrivelse
Er kunderne til tider for længe om at træffe beslutning, trækker deres beslutninger ud og møder du salgsmodstand hos kunden?
Nogle gange ”ved” vi godt via vores erfaring hvad kunden har brug for eller hvad vi gerne vil (skal) sælge. Men hvis kunden er et andet sted i salgs-/købsforløbet risikerer vi at opbygge salgsmodstand og at beslutningen trækker ud eller træffes til anden side. Er vi under pres og der kommer indvendinger (som der gør i en hver sund salgssamtale) risikerer vi desuden at reagere vanestyret og gå i selvforsvar og vi vinder måske diskussionen – men taber ordren.
I løbet af kurset, taler vi om de fundamentale behov kunden (mennesker og virksomheder har) og om hvordan vi giver kunden psykologisk tryghed igennem flere overskuelige og logiske salgsstrategier der er gældende i både telefonsalg og i møder samt i det hurtige salg og det mere procesorienterede salgsarbejde
Efter dette kursus, kan du forvente et bedre overblik over salgssamtalen, hvilke faser du skal/kan gå igennem og du vil bedre kunne tilpasse dine spørgsmål og svar til der hvor kunden er i processen. Dette medvirker til at nedbryde en eventuel mur hos kunden så denne lytter mere og indgår i en konstruktiv proces om at finde en god ny løsning for kunden.
Du vil også være i stand til at behandle de typiske indvendinger og forhindringer som du får i din branche på op til 4 forskellige måder og med konkrete ideer til hvad netop du med succes kan sige og gøre næste gang du møder indvendinger fra dine kunder og herigennem forsætte dialogen positivt.
Kurset har en værdi af 3.999 kr.
>>Klik her <<
Og prøv det gratis, ved at skrive dig op til en gratis testperiode