Prøv gratis
Prøv graits
Kursus

Overbevisningsteknik og effektiv kommunikation

- Torben Wiese
Anbefales til nye og erfarne sælgere der ønsker at opnå succes med overbevisende kommunikation samt indsigt i salgspsykologien og kundernes situation i 2023.

Kursusbeskrivelse

Kender du det, kunder misforstår, ikke lytter eller for nemt giver dig et afslag, og at købsprocesser trækker ud, at du taber ordrer eller at du slet ikke får spurgt om ordren og/eller ikke kommer med i de videre forhandlinger – selv om du godt ved at I burde?

Færdigheder i at kunne kommunikere overbevisende og effektivt er i dag vigtigere end nogensinde før. Kunder og kundeemner er velinformerede og tit mere vidende end sælgerne og de bliver mere og mere afvisende fordi de dagligt kontaktes af dårlige sælgere der opbygger deres købsmodstand.

At forstå kundernes vaner og den bagvedliggende salgspsykologi er altafgørende for at kunne tilpasse sin dialog og adfærd – også under pres – så kunden får lyst til at høre mere og se det gab der er imellem deres nuværende situation og de muligheder de kan opnå med det som vi kan hjælpe dem med.

I løbet af kurset, kommer vi til at gennemgå de forskellige måder vi sender signaler på – ord, betoning, kropssprog, pauser og spørgestrukturer således at du kan være og fremstå mere forstående og interessant og herigennem adskille dig positivt fra dine konkurrenter.

Efter dette kursus, vil du have værktøjer til at udvikle din verbale og non verbale kommunikation herunder din lytning, din betoning, dit tempo, din variation og din begejstring i kommunikationen. 

Du får desuden inspiration til at høre og udnytte købssignaler og reducere indvendinger og behandle dem godt hvis de kommer plus kende til strukturer der får kunden til at opleve udbyttemulighederne i at vælger jer.
Kurset har en værdi af 3.999 kr.

>>Klik her <<

Og prøv det gratis, ved at skrive dig op til en gratis testperiode

Overbevisningsteknik og effektiv kommunikation

Indblik i hvad effektiv kommunikation er så kunden ikke blot lytter men forstår
Viden om hvorfor spørgsmål, pauser og lytning er vigtige elementer i dialogen med både kundeemner kunder.
Indsigt i kommunikationsstrukturer samt inspiration til at aflæse, vurdere og evt. ændre både egne og kundens kommunikationsvaner

UDBYTTE

Du lærer at kommunikere så det du siger også er det der opfattes og vurdere kommunikationen samt tilpasse den til situationen
Du ser dig selv ”udefra” og kan bryde evt. dårlige vaner i kommunikationen, så du også registrerer kundens vaner og kan påvirke disse
Du bruger færre ord på at sige det samme og opnå mere, hvilket også gør at du bliver mere interessant at tale med
star linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram